styka51
styka51
  5 Junio 2012 (pierwszy post)
Witam chłopcy i dziewczęta:d

W związku z tym, iż w naszym otoczeniu jest coraz więcej bloggerek etc. to wymyśliłam sobie, że....

Może mogłybyśmy wstawiać tutaj zdjęcia z naszych "outfitów" w sensie z tego co jesteśmy ubrane.
Od razu zastrzegam! Nie chodzi tu o codzienne dodawanie miliona zdjęć i specjalnych przygotowań w zaciszu domowym i spacerów do lasu w celu strzelenia foty.
Możemy konstruktywnie komentować i doradzać ;)

Soł. otwieramy :D

Pozdrawiam Stycz :ziober2:
dynamina
dynamina
  11 Febrero 2015
Konto usunięte
Konto usunięte: Te zachukane jak ty i Beatka XD

co znaczy ZAHUKANE?
> zahukany

niepewny siebie, łatwo ulegający innym, potulny (jako skutek złego traktowania w przeszłości lub życia w trudnych warunkach)

Może do Beatki trochę to pasuje, ale nie do mnie :D
Co ma wspólnego bycie potulnym z nielubieniem wizyt u fryzjera? Pytanie retoryczne. Nie musisz odpowiadać.
Konto usunięte
Konto usunięte: nie znam się na tym nie pomogę ci przykro mi :P

echh szkoda ;__;
Konto usunięte
Konto usunięte: tez mnie to boli dla tego lepiej liczyć na naturalność

taka surowa naturalność też nie bardzo, ale trzeba znać umiar
Konto usunięte
Konto usunięte: nie każda z was ma równe szanse z urodą i musicie sobie pomagać.

no, niektóre loszki nie mogą się pogodzić ze swoją brzydotą, co zrobić xD
To tak pół żartem pół serio, nawet trochę zazdroszczę takich umiejętności, chociaż w sumie jakoś nie widzę tego żebym "uzgrabniała" sobie nos bronzerem xd
GRADEK83
GRADEK83
  11 Febrero 2015
Konto usunięte
Konto usunięte: O.o przeginasz ;xxx i to mocno

Ale taka jest prawda nawet Marta ci to powie.
GRADEK83
GRADEK83
  11 Febrero 2015

Uciekam spać dobranoc

czarnaowieczka9
czarnaowieczka9
  11 Febrero 2015
Ostatnio edytowany: 1 Enero 1970
https://www.youtube.com/watch?v=2iUGfURqyhs d83ddc97
czarnaowieczka9
czarnaowieczka9
  11 Febrero 2015
https://www.youtube.com/watch?v=Z0DO0XyS8Ko takie hiciory a ja dopiero teraz odkryłam ;x